LogoLounge - Volume 1, 2,000 International Identities by Leading Designers (Relié)

  • Rockport Publishers

  • Paru le : 15/02/2006
Note moyenne : |
Ce produit n'a pas encore été évalué. Soyez le premier !
Donnez votre avis !
Logos rank among the most important parts of a business design strategy, so it is no surprise that designers are always looking for fresh ideas. This... > Lire la suite
20,00 €
Neuf - Actuellement indisponible
  • ou
Votre note
Logos rank among the most important parts of a business design strategy, so it is no surprise that designers are always looking for fresh ideas. This pocket-sized edition of Rockport Publisher's best-selling LogoLounge collects all its logos in a pictorial handbook for easy reference. The original edition of LogoLounge showcased the logos, along with the stories of how they came to be. This compact version shines the spotlight on the logos alone, and omits the lengthy case histories, making it a perfect, fast-paced handbook for any logo designer to find inspiration.
  • Date de parution : 15/02/2006
  • Editeur : Rockport Publishers
  • ISBN : 1-59253-224-1
  • EAN : 9781592532247
  • Présentation : Relié
  • Nb. de pages : 356 pages
  • Poids : 0.56 Kg
  • Dimensions : 15,0 cm × 16,0 cm × 2,2 cm

Nos avis clients sur decitre.fr


Avis Trustpilot
Bill Gardner et Catharine Fishel - LogoLounge - Volume 1, 2,000 International Identities by Leading Designers.
LogoLounge. Volume 1, 2, 000 International Identities...
20,00 €
Decitre utilise des cookies pour vous offrir le meilleur service possible. En continuant votre navigation, vous en acceptez l'utilisation. En savoir plus OK