Statistics for Innovation - Statistical Design of "continuous" product innovation (Broché)

Edition en anglais

Note moyenne : | 0 avis
Ce produit n'a pas encore été évalué. Soyez le premier !
  • Springer

  • Paru le : 01/12/2008
  • 1 million de livres à découvrir
  • Livraison à domicile à partir de 0,01 €
  • Paiement sécurisé, débit à l'expédition
74,89 €
Neuf - Expédié sous 8 à 14 jours
  • ou
    Livré chez vous
    entre le 2 septembre et le 8 septembre
ou
Votre note
PThe objective of this book is to illustrate statistical methodologies that incorporate physical and numerical experiments and that allow one to schedule and plan technological innovation, similar to any other productive activity. This methodology should be implemented through a structured procedure aimed at reducing the high rate of commercial failure characterizing actual innovation processes. /P PThe definition of an iterative design activity is an objective that can be reached by subdividing the complex innovation process into "short" steps in experimental statistics research.
The approach adopted to analyze customer needs and the tools used to reduce unwanted variability form the framework for the statistical design of "continuous" product innovation./P PStarting from the observation that product innovation is achieved when a "quality" that is able to satisfy a new customer need is conferred on the product and survives over real operating conditions and time, this book illustrates the operative steps required to perform the whole innovation process iteratively./P
  • Date de parution : 01/12/2008
  • Editeur : Springer
  • ISBN : 978-88-470-0814-4
  • EAN : 9788847008144
  • Présentation : Broché
  • Poids : 0.51 Kg
  • Dimensions : 15,5 cm × 23,7 cm × 1,8 cm

Nos avis clients sur decitre.fr


Avis Trustpilot

Statistics for Innovation - Statistical Design of "continuous" product innovation est également présent dans les rayons

Pasquale Erto - Statistics for Innovation - Statistical Design of "continuous" product innovation.
Statistics for Innovation. Statistical Design of "continuous" product...
74,89 €
Haut de page
Decitre utilise des cookies pour vous offrir le meilleur service possible. En continuant votre navigation, vous en acceptez l'utilisation. En savoir plus OK

Ne partez pas tout de suite...

Inscription newsletter