Essentials of Marketing (Broché)

3e édition

  • Pitman Publishing

  • Paru le : 01/12/2005
Note moyenne : |
Ce produit n'a pas encore été évalué. Soyez le premier !
Donnez votre avis !
Looking for a concise, clear, jargon-free book on marketing? Go no further. Jim Blythe's Essentials of Marketing, third edition, is an ideal text for... > Lire la suite
57,00 €
Neuf - Expédié sous 2 à 4 semaines
  • ou
    Livré chez vous
    entre le 6 décembre et le 20 décembre
ou
Votre note
Looking for a concise, clear, jargon-free book on marketing? Go no further. Jim Blythe's Essentials of Marketing, third edition, is an ideal text for students new to marketing, students on a short introductory marketing course, overseas students needing a lain-English guide, or to anyone who needs quick grasp of the subject.
  • Date de parution : 01/12/2005
  • Editeur : Pitman Publishing
  • ISBN : 0-273-69358-1
  • EAN : 9780273693581
  • Présentation : Broché
  • Nb. de pages : 354 pages
  • Poids : 0.725 Kg
  • Dimensions : 19,0 cm × 24,5 cm × 2,0 cm

Biographie de Jim Blythe

Jim Blythe is Senior Lecturer in the Business School at University of Glamorgan, UK. He has numerous articles and publications in the field of marketing.

Nos avis clients sur decitre.fr


Avis Trustpilot
Jim Blythe - Essentials of Marketing.
Essentials of Marketing 3e édition
57,00 €
Haut de page
Decitre utilise des cookies pour vous offrir le meilleur service possible. En continuant votre navigation, vous en acceptez l'utilisation. En savoir plus OK