Probing Experience - From Assessment of User Emotions and Behaviour to Development of Products (Broché)

Edition en anglais

  • Kluwer Academic Publishers

  • Paru le : 30/11/2010
Note moyenne : |
Ce produit n'a pas encore été évalué. Soyez le premier !
Donnez votre avis !
PThis book adheres to the vision that in the future compelling user experiences will be key differentiating benefits of products and services. It is the... > Lire la suite
128,39 €
Neuf - Expédié sous 9 à 14 jours
  • ou
    Livré chez vous
    entre le 29 novembre et le 6 décembre
ou
Votre note
PThis book adheres to the vision that in the future compelling user experiences will be key differentiating benefits of products and services. It is the first book to combine academic and business viewpoints on measuring user experiences for product development. The book gathers authors from different backgrounds. This is a mosaic of their work, and that of Philips Research, in the assessment of user experience, covering the full range from academic research to commercial propositions./P
  • Date de parution : 30/11/2010
  • Editeur : Kluwer Academic Publishers
  • ISBN : 978-90-481-7675-5
  • EAN : 9789048176755
  • Présentation : Broché
  • Poids : 0.401 Kg
  • Dimensions : 15,6 cm × 23,6 cm × 1,7 cm

Nos avis clients sur decitre.fr


Avis Trustpilot

Probing Experience - From Assessment of User Emotions and Behaviour to Development of Products est également présent dans les rayons

Martin Ouwerkerk - Probing Experience - From Assessment of User Emotions and Behaviour to Development of Products.
Probing Experience. From Assessment of User Emotions and...
128,39 €
Haut de page
Decitre utilise des cookies pour vous offrir le meilleur service possible. En continuant votre navigation, vous en acceptez l'utilisation. En savoir plus OK