Logo R.I.P. - A commemoration of dead logotypes (Cartonné)

Edition en anglais

  • BIS Publishers

  • Paru le : 01/09/2012
Note moyenne : |
Ce produit n'a pas encore été évalué. Soyez le premier !
Donnez votre avis !
Fully updated and revised edition of a favourite from the BIS archive. A tribute and major survey of 50 defunct logos. Includes a foreword by Gert Dumbar... > Lire la suite
17,00 €
Neuf - Expédié sous 9 à 14 jours
  • ou
    Livré chez vous
    entre le 30 octobre et le 4 novembre
ou
Votre note
Fully updated and revised edition of a favourite from the BIS archive. A tribute and major survey of 50 defunct logos. Includes a foreword by Gert Dumbar and features design classics NASA, British Steel, BOAC and Pan Am. LOGO R.I.P. is a commemoration of defunct logos that wereonce an integral part of the landscape,our visual culture and our lives. Many are icons of their time or can be deemed design classics.
In this updated edition, several iconic trademarks (AT&T, Kodak, Lucent, Rover and Xerox) are added to the logo graveyard. Each entry includes a short obituary (design and cultural history) to ensure that although these logos may be gone, they are not forgotten.
  • Date de parution : 01/09/2012
  • Editeur : BIS Publishers
  • ISBN : 978-90-6369-290-2
  • EAN : 9789063692902
  • Présentation : Cartonné
  • Poids : 0.392 Kg
  • Dimensions : 13,1 cm × 18,7 cm × 2,3 cm

Nos avis clients sur decitre.fr


Avis Trustpilot

Logo R.I.P. - A commemoration of dead logotypes est également présent dans les rayons

Logo R.I.P. - A commemoration of dead logotypes.
Logo R.I.P.. A commemoration of dead logotypes
17,00 €
Haut de page
Decitre utilise des cookies pour vous offrir le meilleur service possible. En continuant votre navigation, vous en acceptez l'utilisation. En savoir plus OK