Lead Generation on the Web

Thomas Myer

  • O'Reilly Media

  • Paru le : 08/02/2007
Note moyenne : |
Ce produit n'a pas encore été évalué. Soyez le premier !
Donnez votre avis !
Are you a small-business owner, consultant, or marketing manager for a big company selling an intangible service or hard-to-understand product? Does it... > Lire la suite
23,99 €
E-book - Multi-format
Vérifier la compatibilité avec vos supports
Avec l'alerte parution, vous recevez un email dès que l'ouvrage est disponible
Votre note
Are you a small-business owner, consultant, or marketing manager for a big company selling an intangible service or hard-to-understand product? Does it take a while to gain your customer's trust and make the sale?If you answered"yes"to any of these questions, this Short Cut will walk you through a step-by-step process for generating leads and sales. This Short Cut helps you identify metrics for success, create a plan to hit those metrics, and put in place a system for nurturing leads into successful sales.
  • Date de parution : 08/02/2007
  • Editeur : O'Reilly Media
  • ISBN : 978-0-596-55746-1
  • EAN : 9780596557461
  • Format : Multi-format
  • Caractéristiques du format PDF
    • Protection num. : pas de protection
  • Caractéristiques du format Streaming
    • Protection num. : pas de protection

Nos avis clients sur decitre.fr


Avis Trustpilot

Lead Generation on the Web est également présent dans les rayons

Thomas Myer - Lead Generation on the Web.
Lead Generation on the Web
Thomas Myer
23,99 €
Decitre utilise des cookies pour vous offrir le meilleur service possible. En continuant votre navigation, vous en acceptez l'utilisation. En savoir plus OK