Designing Great Data Products

Edition en anglais

Mike Loukides, Margit Zwemer

Note moyenne : | 0 avis
Ce produit n'a pas encore été évalué. Soyez le premier !
  • O'Reilly Media

  • Paru le : 23/03/2012
  • Tous vos e-books sur notre application de lecture
  • Téléchargement immédiat
  • Aide au choix numérique
0,00 €
E-book - Multi-format
Vérifier la compatibilité avec vos supports
Avec l'alerte parution, vous recevez un email dès que l'ouvrage est disponible
Votre note
In the past few years, we've seen many data products based on predictive modeling. These products range from weather forecasting to recommendation engines like Amazon's. Prediction technology can be interesting and mathematically elegant, but we need to take the next step: going from recommendations to products that can produce optimal strategies for meeting concrete business objectives. We already know how to build these products: they've been in use for the past decade or so, but they're not as common as they should be.
This report shows how to take the next step: to go from simple predictions and recommendations to a new generation of data products with the potential to revolutionize entire industries.
  • Date de parution : 23/03/2012
  • Editeur : O'Reilly Media
  • ISBN : 978-1-4493-3367-6
  • EAN : 9781449333676
  • Format : Multi-format
  • Nb. de pages : 23 pages
  • Caractéristiques du format Multi-format
    • Pages : 23
  • Caractéristiques du format PDF
    • Protection num. : pas de protection
  • Caractéristiques du format ePub
    • Protection num. : pas de protection

Nos avis clients sur decitre.fr


Avis Trustpilot
Mike Loukides et Margit Zwemer - Designing Great Data Products.
Designing Great Data Products
0,00 €
Decitre utilise des cookies pour vous offrir le meilleur service possible. En continuant votre navigation, vous en acceptez l'utilisation. En savoir plus OK

Ne partez pas tout de suite...

Inscription newsletter