Whatever You Think, Think The Opposite (Broché)

Paul Arden

Note moyenne : | 0 avis
Ce produit n'a pas encore été évalué. Soyez le premier !
  • Penguin Books

  • Paru le : 01/04/2006
  • 1 million de livres à découvrir
  • Livraison à domicile à partir de 0,01 €
  • Paiement sécurisé, débit à l'expédition
13,05 €
Neuf - Expédié sous 8 à 14 jours
Livré chez vous entre le 14 décembre et le 21 décembre
ou
Votre note
Whatever You Think, Think The Opposite is a daring attack on the way we look at our work and our world. Instead of the usual boring advice, Paul Arden offers daring quips, aphorisms and paradoxes - all seeking to revise what we hold as our 'common sense'. Whether you sell, manage or buy, Arden will inspire you with his original thinking, startling anecdotes, brilliant photographs and offbeat quotations from artists, scientists and philosophers. Whatever you think, Think the Opposite will force a rupture in whatever it is you used to think - even if you didn't know you thought it. And it will give you the confidence to take bigger risks and enjoy your work more than you can imagine.
  • Date de parution : 01/04/2006
  • Editeur : Penguin Books
  • Collection : Read More
  • ISBN : 0-14-102571-9
  • EAN : 9780141025711
  • Présentation : Broché
  • Nb. de pages : 143 pages
  • Poids : 0.205 Kg
  • Dimensions : 12,5 cm × 17,5 cm × 1,5 cm

Biographie de Paul Arden

Paul Arden, author of the international bestseller It's Not How Good You Are, It's How Good You Want to Be, is a former executive creative director at Saatchi & Saatchi and a legend of British Advertising. He now owns a photographic gallery.

Nos avis clients sur decitre.fr


Avis Trustpilot

Whatever You Think, Think The Opposite est également présent dans les rayons

Paul Arden - Whatever You Think, Think The Opposite.
Whatever You Think, Think The Opposite
13,05 €
Haut de page
Decitre utilise des cookies pour vous offrir le meilleur service possible. En continuant votre navigation, vous en acceptez l'utilisation. En savoir plus OK

Ne partez pas tout de suite...

Inscription newsletter