The Role of Internet Intermediaries in Advancing Public Policy Objectives

Collective

Note moyenne : | 0 avis
Ce produit n'a pas encore été évalué. Soyez le premier !
  • OECD

  • Paru le : 14/09/2011
  • Tous vos e-books sur notre application de lecture
  • Téléchargement immédiat
  • Aide au choix numérique
42,00 €
E-book - PDF
Vérifier la compatibilité avec vos supports

Decitre eBooks

Découvrez vos e-books avec notre application de lecture !

Votre note
This book presents a comprehensive view of Internet intermediaries, their economic and social function, development and prospects, benefits and costs, and roles and responsibilities. Divided into three parts, Part I, The Economic and Social Role of Internet Intermediaries, develops a common definition and understanding of what Internet intermediaries are, of their economic function and economic models, of recent market developments, and discusses the economic and social uses that these actors satisfy.
Part II, The Role of Internet Intermediaries in AdvancingPublic Policy Objectives, examines the roles and responsibilities of Internet intermediaries in advancing public policy objectives, as well as the costs and benefits of their involvement through a series of case studies. Part III provides a summary of an experts workshop that identified lessons learned and best practices from the experience to date of Internet intermediaries in advancing public policy objectives.
  • Date de parution : 14/09/2011
  • Editeur : OECD
  • ISBN : 978-92-64-11564-4
  • EAN : 9789264115644
  • Format : PDF
  • Nb. de pages : 200 pages
  • Caractéristiques du format PDF
    • Pages : 200
    • Taille : 1 917 Ko
    • Protection num. : Digital Watermarking
    • Transferts max. : Autorisé
    • Imprimable : Autorisé
    • Copier coller : Autorisé

Nos avis clients sur decitre.fr


Avis Trustpilot

The Role of Internet Intermediaries in Advancing Public Policy Objectives est également présent dans les rayons

 Collective - The Role of Internet Intermediaries in Advancing Public Policy Objectives.
The Role of Internet Intermediaries in Advancing Public...
42,00 €
Haut de page
Decitre utilise des cookies pour vous offrir le meilleur service possible. En continuant votre navigation, vous en acceptez l'utilisation. En savoir plus OK

Ne partez pas tout de suite...

Inscription newsletter