The Twitter Book

Tim O'Reilly, Sarah Milstein

Note moyenne : | 0 avis
Ce produit n'a pas encore été évalué. Soyez le premier !
  • O'Reilly Media

  • Paru le : 13/05/2009
  • Tous vos e-books sur notre application de lecture
  • Téléchargement immédiat
  • Aide au choix numérique
13,99 €
E-book - Multi-format
Vérifier la compatibilité avec vos supports

Decitre eBooks

Découvrez vos e-books avec notre application de lecture !

  • E-book À partir de 13,99 €
Votre note
"Media organizations should take note of Twitter's power to quickly reach their target consumers." --Tim O'Reilly (@timoreilly), in a Los Angeles Times interview, March 2009 This practical guide will teach you everything you need to know to quickly become a Twitter power user. It includes information on the latest third party applications, strategies and tactics for using Twitter's 140-character messages as a serious--and effective--way to boost your business, as well as how to turn Twitter into your personal newspaper, tracking breaking news and learning what matters to you and your friends. Co-written by Tim O'Reilly and Sarah Milstein, widely followed and highly respected twitterers, the practical information in The Twitter Book is presented in a innovative, visually rich format that's packed with clear explanations and examples of best practices that show Twitter in action, as demonstrated by the work of over 60 twitterers. This book will help you: - Use Twitter to connect with colleagues, customers, family, and friends - Stand out on Twitter - Avoid common Twitter gaffes and pitfalls - Build a critical professional communications channel with Twitter--and use the best third-party tools that help you manage it. If you want to know how to use Twitter like a pro, The Twitter Book will quickly get you up to speed. About the authors: Tim O Reilly (@timoreilly), founder and CEO of O Reilly Media, has hundreds of thousands of followers on Twitter.
Sarah Milstein (@SarahM) frequently writes, speaks and teaches about Twitter; she was the 21st user of Twitter.
  • Date de parution : 13/05/2009
  • Editeur : O'Reilly Media
  • ISBN : 978-0-596-80410-7
  • EAN : 9780596804107
  • Format : E-Book multi-format
  • Nb. de pages : 240 pages
  • Caractéristiques du format Multi-format
    • Pages : 240
  • Caractéristiques du format PDF
    • Protection num. : pas de protection
  • Caractéristiques du format ePub
    • Protection num. : pas de protection
  • Caractéristiques du format Streaming
    • Protection num. : pas de protection
  • Caractéristiques du format Mobipocket
    • Protection num. : pas de protection

Nos avis clients sur decitre.fr


Avis Trustpilot

The Twitter Book est également présent dans les rayons

Tim O'Reilly et Sarah Milstein - The Twitter Book.
The Twitter Book
13,99 €
Haut de page
Decitre utilise des cookies pour vous offrir le meilleur service possible. En continuant votre navigation, vous en acceptez l'utilisation. En savoir plus OK

Ne partez pas tout de suite...

Inscription newsletter