The New Community Rules - Marketing on the Social Web

Tamar Weinberg

Note moyenne : | 0 avis
Ce produit n'a pas encore été évalué. Soyez le premier !
  • O'Reilly Media

  • Paru le : 01/07/2009
  • Tous vos e-books sur notre application de lecture
  • Téléchargement immédiat
  • Aide au choix numérique
16,99 €
E-book - Multi-format
Vérifier la compatibilité avec vos supports

Decitre eBooks

Découvrez vos e-books avec notre application de lecture !

Votre note
Blogs, networking sites, and other examples of the social web provide businesses with a largely untapped marketing channel for products and services. But how do you take advantage of them? With The New Community Rules, you'll understand how social web technologies work, and learn the most practical and effective ways to reach people who frequent these sites. Written by an expert in social media and viral marketing, this book cuts through the hype and jargon to give you intelligent advice and strategies for positioning your business on the social web, with case studies that show how other companies have used this approach.
The New Community Rules will help you: - Explore blogging and microblogging, and find out how to use applications such as Twitter to create brand awareness - Learn the art of conversation marketing, and how social media thrives on honesty and transparency - Manage and enhance your online reputation through the social web - Tap into the increasingly influential video and podcasting market - Discover which tactics work -- and which don't -- by learning about what other marketers have tried Many consumers today use the Web as a voice.
The New Community Rules demonstrates how you can join the conversation, contribute to the community, and bring people to your product or service.
  • Date de parution : 01/07/2009
  • Editeur : O'Reilly Media
  • ISBN : 978-0-596-80471-8
  • EAN : 9780596804718
  • Format : E-Book multi-format
  • Nb. de pages : 368 pages
  • Caractéristiques du format Multi-format
    • Pages : 368
  • Caractéristiques du format PDF
    • Protection num. : pas de protection
  • Caractéristiques du format ePub
    • Protection num. : pas de protection
  • Caractéristiques du format Streaming
    • Protection num. : pas de protection
  • Caractéristiques du format Mobipocket
    • Protection num. : pas de protection

Nos avis clients sur decitre.fr


Avis Trustpilot

The New Community Rules - Marketing on the Social Web est également présent dans les rayons

Tamar Weinberg - The New Community Rules - Marketing on the Social Web.
The New Community Rules. Marketing on the Social...
16,99 €
Haut de page
Decitre utilise des cookies pour vous offrir le meilleur service possible. En continuant votre navigation, vous en acceptez l'utilisation. En savoir plus OK

Ne partez pas tout de suite...

Inscription newsletter