The Facebook Marketing Book

Dan Zarrella, Alison Zarrella

Note moyenne : | 0 avis
Ce produit n'a pas encore été évalué. Soyez le premier !
  • O'Reilly Media

  • Paru le : 21/12/2010
  • Tous vos e-books sur notre application de lecture
  • Téléchargement immédiat
  • Aide au choix numérique
13,99 €
E-book - Multi-format
Vérifier la compatibilité avec vos supports

Decitre eBooks

Découvrez vos e-books avec notre application de lecture !

Votre note
How can Facebook help you promote your brand, products, and services? This book provides proven tactics that you can use right away to build your brand and engage prospective customers. With 500 million active users worldwide, Facebook offers a much larger audience than traditional media, but it's a new landscape loaded with unfamiliar challenges. The Facebook Marketing Bookshows you how to make the most of the service while skirting not-so-obvious pitfalls along the way. Whether you're a marketing and PR professional, an entrepreneur, or a small business owner, you'll learn about the tools and features that will help you reach specific Facebook audiences.
You'll also get an in-depth overview, with colorful and easy-to-understand introductions to Profiles, Groups, Pages, Applications, Ads, Events, and Facebook etiquette. - Approach Facebook's complex environment with clear, actionable items - Make sense of the social networking world - Be familiar with the technologies you need for social network marketing - Explore tactics for using Facebook features, functionality, and protocols - Learn how to set specific campaign goals - Determine which Facebook features are relevant to your campaigns - Plan and execute Facebook marketing strategies - Measure the results of your campaigns with key performance indicators
  • Date de parution : 21/12/2010
  • Editeur : O'Reilly Media
  • ISBN : 1-4493-8849-2
  • EAN : 9781449388492
  • Format : E-Book multi-format
  • Nb. de pages : 288 pages
  • Caractéristiques du format Multi-format
    • Pages : 288
  • Caractéristiques du format PDF
    • Protection num. : pas de protection
  • Caractéristiques du format ePub
    • Protection num. : pas de protection
  • Caractéristiques du format Mobipocket
    • Protection num. : pas de protection
  • Caractéristiques du format Streaming
    • Protection num. : pas de protection

Nos avis clients sur decitre.fr


Avis Trustpilot

The Facebook Marketing Book est également présent dans les rayons

Dan Zarrella et Alison Zarrella - The Facebook Marketing Book.
The Facebook Marketing Book
13,99 €
Haut de page
Decitre utilise des cookies pour vous offrir le meilleur service possible. En continuant votre navigation, vous en acceptez l'utilisation. En savoir plus OK

Ne partez pas tout de suite...

Inscription newsletter