Impact of P2P and Free Distribution on Book Sales

Brian O'Leary

Note moyenne : | 0 avis
Ce produit n'a pas encore été évalué. Soyez le premier !
  • O'Reilly Media

  • Paru le : 08/05/2009
  • Tous vos e-books sur notre application de lecture
  • Téléchargement immédiat
  • Aide au choix numérique
84,99 €
E-book - Multi-format
Vérifier la compatibilité avec vos supports

Decitre eBooks

Découvrez vos e-books avec notre application de lecture !

Votre note
Book publishers have long used free content as part of their marketing and selling efforts, with the vast majority of free content distributed in printed form. Digital distribution of free material, either intentional or via unauthorized availability through peer-to-peer sites and other Web outlets, offers a fast and expansive connection to consumers, but content can also be copied and disseminated without publishers' control.
Some publishers are torn between the efficiencies digital distribution provides and concerns over piracy and print-sale cannibalization. This research report is part of an ongoing effort by O'Reilly Media Inc. and Random House to test assumptions about free distribution, P2P availability and their potential impact on book sales.
  • Date de parution : 08/05/2009
  • Editeur : O'Reilly Media
  • ISBN : 978-0-596-15787-6
  • EAN : 9780596157876
  • Format : E-Book multi-format
  • Nb. de pages : 23 pages
  • Caractéristiques du format Multi-format
    • Pages : 23
  • Caractéristiques du format PDF
    • Protection num. : pas de protection
  • Caractéristiques du format ePub
    • Protection num. : pas de protection
  • Caractéristiques du format Streaming
    • Protection num. : pas de protection
  • Caractéristiques du format Mobipocket
    • Protection num. : pas de protection

Nos avis clients sur decitre.fr


Avis Trustpilot

Impact of P2P and Free Distribution on Book Sales est également présent dans les rayons

Brian O'Leary - Impact of P2P and Free Distribution on Book Sales.
Impact of P2P and Free Distribution on Book...
84,99 €
Haut de page
Decitre utilise des cookies pour vous offrir le meilleur service possible. En continuant votre navigation, vous en acceptez l'utilisation. En savoir plus OK

Ne partez pas tout de suite...

Inscription newsletter