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Ouvrages généraux
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Marketing et développement durable. Stratégie de la valeur étendue
Jean-Michel Moutot, Ganaël Bascoul
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Marketing mobile. Stratégies de m - marketing pour conquérir et fidéliser vos clients
Fabien Liénard, Florence Jacob
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The Power of Business en Espanol. 7 Fundamental Keys to Unlocking the Potential of the Spanish - Language Hispanic Market
Jose Cancela, Carlos Harrison
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B2B - Marketing - Konzeption. Praxisnahes Lehrbuch zum anwendungsorientierten Marketing
Burkhard L. Meyer
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Outside Innovation. How Your Customers Will Co - Design Your Company's Future
Patricia B. Seybold
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Inside the Tornado. Strategies for Developing, Leveraging, and Surviving Hypergrowth Markets
Geoffrey A. Moore
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Trading Up. Why Consumers Want New Luxury Goods - - and How Companies Create Them
Michael J. Silverstein, Neil Fiske, John Butman
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Le plan marketing - 2ème édition. Plan stratégique - Plan opérationnel - Plan marketing client - Plan de crise
2e édition
Nathalie Van Laethem, Laurence Body
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Études Marketing appliquées. De la stratégie au mix : analyses et tests pour optimiser votre action marketing
Eric Vernette, Marc Filser, Jean-Luc Giannelloni
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