Guerrilla Marketing Excellence - The 50 Golden Rules for Small-Business Success - E-book - ePub

Edition en anglais

Note moyenne 
Jay Conrad Levinson - Guerrilla Marketing Excellence - The 50 Golden Rules for Small-Business Success.
Guerrilla Marketing Excellence explains fifty rules aimed at fine-tuning your marketing style. It includes information on the uses of video, television... Lire la suite
9,99 € E-book - ePub
Vous pouvez lire cet ebook sur les supports de lecture suivants :
Téléchargement immédiat
Dès validation de votre commande
Offrir maintenant
Ou planifier dans votre panier

Résumé

Guerrilla Marketing Excellence explains fifty rules aimed at fine-tuning your marketing style. It includes information on the uses of video, television distribution, networking effectiveness, and marketing combinations in an increasingly competitive business climate.

Caractéristiques

  • Date de parution
    18/01/1993
  • Editeur
  • ISBN
    0-547-34709-X
  • EAN
    9780547347097
  • Format
    ePub
  • Nb. de pages
    224 pages
  • Caractéristiques du format ePub
    • Pages
      224
    • Protection num.
      Contenu protégé

Avis libraires et clients

Avis audio

Écoutez ce qu'en disent nos libraires !

À propos de l'auteur

Biographie de Jay Conrad Levinson

Jay Conrad Levinson is the author of more than a dozen books in the Guerrilla Marketing series. A former vice president and creative director at J. Walter Thompson Advertising and Leo Burnett Advertising, he is the chairman of Guerrilla Marketing International, a consulting firm serving large and small businesses worldwide.

Du même auteur

Vous aimerez aussi

Derniers produits consultés

9,99 €