French Competition Law - Grand Format

2e édition

Edition en anglais

Note moyenne 
French Competition Law sets our all the rules of competition law : anticompetitive agreements and abuses of domination, competition procedure, mergers,... Lire la suite
113,00 € Neuf
Expédié sous 3 à 6 jours
Livré chez vous entre le 30 avril et le 3 mai
En librairie

Résumé

French Competition Law sets our all the rules of competition law : anticompetitive agreements and abuses of domination, competition procedure, mergers, commercial negotiation and unfair competition. Based on case law, legislative and regulatory sources, the book provides clarification of the disparate and complex rules in this field, helping the reader to predict how they could evolve and interact in the future.
The book is ideal for legal professionals, academics and students.

Caractéristiques

  • Date de parution
    21/10/2020
  • Editeur
  • ISBN
    978-2-8027-5410-7
  • EAN
    9782802754107
  • Format
    Grand Format
  • Présentation
    Broché
  • Nb. de pages
    760 pages
  • Poids
    0.896 Kg
  • Dimensions
    16,0 cm × 24,0 cm × 3,4 cm

Avis libraires et clients

Avis audio

Écoutez ce qu'en disent nos libraires !

À propos de l'auteur

Biographie de Louis Vogel

Docteur en droit, Yale Law School (L. L. M). Agrégé des Facultés de droit. Professeur de droit, actuellement à l'Université Paris II (Panthéon-Assas). Directeur de l'Institut de Droit comparé de Paris. Directeur des Juris-Classeurs de droit international et de droit comparé.

Du même auteur

Vous aimerez aussi

Derniers produits consultés

113,00 €