Vol. 14 No. 1 (2025): Journal of Interdisciplinary Studies in Education

Par : Krishna Bista, Amany Saleh
Offrir maintenant
Ou planifier dans votre panier
Disponible dans votre compte client Decitre ou Furet du Nord dès validation de votre commande. Le format ePub est :
  • Compatible avec une lecture sur My Vivlio (smartphone, tablette, ordinateur)
  • Compatible avec une lecture sur liseuses Vivlio
  • Pour les liseuses autres que Vivlio, vous devez utiliser le logiciel Adobe Digital Edition. Non compatible avec la lecture sur les liseuses Kindle, Remarkable et Sony
Logo Vivlio, qui est-ce ?

Notre partenaire de plateforme de lecture numérique où vous retrouverez l'ensemble de vos ebooks gratuitement

Pour en savoir plus sur nos ebooks, consultez notre aide en ligne ici
C'est si simple ! Lisez votre ebook avec l'app Vivlio sur votre tablette, mobile ou ordinateur :
Google PlayApp Store
  • FormatePub
  • ISBN8227189219
  • EAN9798227189219
  • Date de parution22/03/2025
  • Protection num.pas de protection
  • Infos supplémentairesepub
  • ÉditeurBig Dog Books, LLC

Résumé

2025 Volume 14, Issue 1 of the Journal of Interdisciplinary Studies in Education offers compelling insights into literacy, technology, and student success across diverse educational contexts. This issue features original research on second language reading strategies, teacher perspectives on AI in higher education, and effective interventions for early literacy and STEM transitions. Additional studies investigate entrepreneurship education in rural Canada, social media's impact on academic behavior, and parental involvement in math learning.
With its interdisciplinary approach and global scope, this volume is an essential resource for educators, researchers, and practitioners committed to educational equity and innovation.
2025 Volume 14, Issue 1 of the Journal of Interdisciplinary Studies in Education offers compelling insights into literacy, technology, and student success across diverse educational contexts. This issue features original research on second language reading strategies, teacher perspectives on AI in higher education, and effective interventions for early literacy and STEM transitions. Additional studies investigate entrepreneurship education in rural Canada, social media's impact on academic behavior, and parental involvement in math learning.
With its interdisciplinary approach and global scope, this volume is an essential resource for educators, researchers, and practitioners committed to educational equity and innovation.