Unterrichtsstörungen verstehen und wirksam vorbeugen

Par : Alexander Wettstein, Marion Scherzinger, Fred Berger, Wilfried Schubarth, Sebastian Wachs
Offrir maintenant
Ou planifier dans votre panier
Disponible dans votre compte client Decitre ou Furet du Nord dès validation de votre commande. Le format ePub est :
  • Compatible avec une lecture sur My Vivlio (smartphone, tablette, ordinateur)
  • Compatible avec une lecture sur liseuses Vivlio
  • Pour les liseuses autres que Vivlio, vous devez utiliser le logiciel Adobe Digital Edition. Non compatible avec la lecture sur les liseuses Kindle, Remarkable et Sony
Logo Vivlio, qui est-ce ?

Notre partenaire de plateforme de lecture numérique où vous retrouverez l'ensemble de vos ebooks gratuitement

Pour en savoir plus sur nos ebooks, consultez notre aide en ligne ici
C'est si simple ! Lisez votre ebook avec l'app Vivlio sur votre tablette, mobile ou ordinateur :
Google PlayApp Store
  • Nombre de pages176
  • FormatePub
  • ISBN978-3-17-042136-3
  • EAN9783170421363
  • Date de parution11/05/2022
  • Protection num.Digital Watermarking
  • Taille3 Mo
  • Infos supplémentairesepub
  • ÉditeurKohlhammer

Résumé

How does disruption of classes arise and how can it be managed effectively? Teachers work under pressure and often act less rationally than is commonly assumed. This may mean that problems are not resolved by poor attempts to cope, but are instead further aggravated. Class disruptions have an unfavourable effect on teachers= health, on the quality of teaching and on students= motivation and achievement.
This book presents ways for teachers to effectively prevent classroom disturbances through diagnostic skills, good teacher&pupil relationships, adaptive classroom management and good teaching.
How does disruption of classes arise and how can it be managed effectively? Teachers work under pressure and often act less rationally than is commonly assumed. This may mean that problems are not resolved by poor attempts to cope, but are instead further aggravated. Class disruptions have an unfavourable effect on teachers= health, on the quality of teaching and on students= motivation and achievement.
This book presents ways for teachers to effectively prevent classroom disturbances through diagnostic skills, good teacher&pupil relationships, adaptive classroom management and good teaching.