Starting Strong III. A Quality Toolbox for Early Childhood Education and Care

Par : Collective
Offrir maintenant
Ou planifier dans votre panier
Disponible dans votre compte client Decitre ou Furet du Nord dès validation de votre commande. Le format PDF est :
  • Compatible avec une lecture sur My Vivlio (smartphone, tablette, ordinateur)
  • Compatible avec une lecture sur liseuses Vivlio
  • Pour les liseuses autres que Vivlio, vous devez utiliser le logiciel Adobe Digital Edition. Non compatible avec la lecture sur les liseuses Kindle, Remarkable et Sony
Logo Vivlio, qui est-ce ?

Notre partenaire de plateforme de lecture numérique où vous retrouverez l'ensemble de vos ebooks gratuitement

Pour en savoir plus sur nos ebooks, consultez notre aide en ligne ici
C'est si simple ! Lisez votre ebook avec l'app Vivlio sur votre tablette, mobile ou ordinateur :
Google PlayApp Store
  • Nombre de pages369
  • FormatPDF
  • ISBN978-92-64-12356-4
  • EAN9789264123564
  • Date de parution16/12/2011
  • Copier Coller01 page(s) autorisée(s)
  • Protection num.Digital Watermarking
  • Taille3 Mo
  • Transferts max.Autorisé
  • Infos supplémentairesPDF avec Watermark
  • ÉditeurOECD

Résumé

Early childhood education and care (ECEC) can bring a wide range of benefits - for children, parents and society at large. However, these benefits are conditional on "quality". Expanding access to services without attention to quality will not deliver good outcomes for children or long-term productivity benefits for society. This new publication focuses on quality issues: it aims to define quality and outlines five policy levers that can enhance it in ECEC.
In addition, it provides busy policy makers with practical tools such as research briefs, international comparisons, country examples, self-reflection sheets, etc. in order to successfully implement these policy levers.
Early childhood education and care (ECEC) can bring a wide range of benefits - for children, parents and society at large. However, these benefits are conditional on "quality". Expanding access to services without attention to quality will not deliver good outcomes for children or long-term productivity benefits for society. This new publication focuses on quality issues: it aims to define quality and outlines five policy levers that can enhance it in ECEC.
In addition, it provides busy policy makers with practical tools such as research briefs, international comparisons, country examples, self-reflection sheets, etc. in order to successfully implement these policy levers.
Pakistan
Collective
E-book
3,99 €