Promoting Consumer Education - Trends, Policies and Good Practices - E-book - Multi-format

Edition en anglais

Note moyenne 
 Collective - Promoting Consumer Education - Trends, Policies and Good Practices.
Consumers today are challenged by growing amounts of information and wider choices of products, requiring them to develop skills and knowledge for making... Lire la suite
15,99 € E-book - Multi-format
Vous pouvez lire cet ebook sur les supports de lecture suivants :
Téléchargement immédiat
Dès validation de votre commande
Offrir maintenant
Ou planifier dans votre panier

Résumé

Consumers today are challenged by growing amounts of information and wider choices of products, requiring them to develop skills and knowledge for making good choices in complex markets. This publication examines the approaches that governments use to promote consumer education in OECD and some non-OECD countries, highlighting the policies and measures that have been particularly effective. It also analyses recent trends, the role of stakeholders, steps being taken to evaluate the effectiveness of current programmes and the principal challenges.

Caractéristiques

  • Date de parution
    25/02/2009
  • Editeur
  • ISBN
    978-92-64-06009-8
  • EAN
    9789264060098
  • Format
    Multi-format
  • Nb. de pages
    190 pages
  • Caractéristiques du format Multi-format
    • Pages
      190
  • Caractéristiques du format PDF
    • Protection num.
      pas de protection
  • Caractéristiques du format ePub
    • Protection num.
      pas de protection
  • Caractéristiques du format Mobipocket
    • Protection num.
      pas de protection
  • Caractéristiques du format Streaming
    • Protection num.
      pas de protection

Avis libraires et clients

Avis audio

Écoutez ce qu'en disent nos libraires !

Du même auteur

Vous aimerez aussi

Derniers produits consultés

15,99 €