Promoting Consumer Education - Trends, Policies and Good Practices

  • OECD

  • Paru le : 25/02/2009
Note moyenne : |
Ce produit n'a pas encore été évalué. Soyez le premier !
Donnez votre avis !
Consumers today are challenged by growing amounts of information and wider choices of products, requiring them to develop skills and knowledge for making... > Lire la suite
15,99 €
E-book - Multi-format
Vérifier la compatibilité avec vos supports
Votre note
Consumers today are challenged by growing amounts of information and wider choices of products, requiring them to develop skills and knowledge for making good choices in complex markets. This publication examines the approaches that governments use to promote consumer education in OECD and some non-OECD countries, highlighting the policies and measures that have been particularly effective. It also analyses recent trends, the role of stakeholders, steps being taken to evaluate the effectiveness of current programmes and the principal challenges.
  • Date de parution : 25/02/2009
  • Editeur : OECD
  • ISBN : 978-92-64-06009-8
  • EAN : 9789264060098
  • Format : Multi-format
  • Nb. de pages : 190 pages
  • Caractéristiques du format Multi-format
    • Pages : 190
  • Caractéristiques du format PDF
    • Protection num. : pas de protection
  • Caractéristiques du format ePub
    • Protection num. : pas de protection
  • Caractéristiques du format Mobipocket
    • Protection num. : pas de protection
  • Caractéristiques du format Streaming
    • Protection num. : pas de protection

Nos avis clients sur decitre.fr


Avis Trustpilot

Promoting Consumer Education - Trends, Policies and Good Practices est également présent dans les rayons

 Collective - Promoting Consumer Education - Trends, Policies and Good Practices.
Promoting Consumer Education. Trends, Policies and Good...
15,99 €
Haut de page
Decitre utilise des cookies pour vous offrir le meilleur service possible. En continuant votre navigation, vous en acceptez l'utilisation. En savoir plus OK