Work Shop: The Consumer-Centric Reshaping of Commercial Real Estate

Par : Joe Brady
Offrir maintenant
Ou planifier dans votre panier
Disponible dans votre compte client Decitre ou Furet du Nord dès validation de votre commande. Le format ePub est :
  • Compatible avec une lecture sur My Vivlio (smartphone, tablette, ordinateur)
  • Compatible avec une lecture sur liseuses Vivlio
  • Pour les liseuses autres que Vivlio, vous devez utiliser le logiciel Adobe Digital Edition. Non compatible avec la lecture sur les liseuses Kindle, Remarkable et Sony
Logo Vivlio, qui est-ce ?

Notre partenaire de plateforme de lecture numérique où vous retrouverez l'ensemble de vos ebooks gratuitement

Pour en savoir plus sur nos ebooks, consultez notre aide en ligne ici
C'est si simple ! Lisez votre ebook avec l'app Vivlio sur votre tablette, mobile ou ordinateur :
Google PlayApp Store
  • FormatePub
  • ISBN978-1-998756-74-2
  • EAN9781998756742
  • Date de parution26/05/2024
  • Protection num.pas de protection
  • Infos supplémentairesepub
  • ÉditeurGrammar Factory Publishing

Résumé

Commercial real estate (retail and office) represents a $7 trillion asset class that is slow to change and currently under increasing pressure. What are the effects of accelerating technology and changing consumer behavior on real estate? Work Shop explores the growth of retail, fueled by smartphones and apps, in the post-pandemic world. Whether you are a building owner or decision maker, service provider to the industry, or engaged participant, this book will provide history, context, and ideas for commercial real estate to evolve and thrive in the conceptual age.
Commercial real estate (retail and office) represents a $7 trillion asset class that is slow to change and currently under increasing pressure. What are the effects of accelerating technology and changing consumer behavior on real estate? Work Shop explores the growth of retail, fueled by smartphones and apps, in the post-pandemic world. Whether you are a building owner or decision maker, service provider to the industry, or engaged participant, this book will provide history, context, and ideas for commercial real estate to evolve and thrive in the conceptual age.