What People Want. A Manager's Guide to Building Relationships That Work

Par : Terry R. Bacon
Offrir maintenant
Ou planifier dans votre panier
Disponible dans votre compte client Decitre ou Furet du Nord dès validation de votre commande. Le format ePub protégé est :
  • Compatible avec une lecture sur My Vivlio (smartphone, tablette, ordinateur)
  • Compatible avec une lecture sur liseuses Vivlio
  • Pour les liseuses autres que Vivlio, vous devez utiliser le logiciel Adobe Digital Edition. Non compatible avec la lecture sur les liseuses Kindle, Remarkable et Sony
  • Non compatible avec un achat hors France métropolitaine
Logo Vivlio, qui est-ce ?

Notre partenaire de plateforme de lecture numérique où vous retrouverez l'ensemble de vos ebooks gratuitement

Pour en savoir plus sur nos ebooks, consultez notre aide en ligne ici
C'est si simple ! Lisez votre ebook avec l'app Vivlio sur votre tablette, mobile ou ordinateur :
Google PlayApp Store
  • FormatePub
  • ISBN1-4736-4442-9
  • EAN9781473644427
  • Date de parution24/11/2006
  • Protection num.Adobe DRM
  • Infos supplémentairesepub
  • ÉditeurJohn Murray Business

Résumé

What People Want reveals the truth about what it takes to build employee-manager relationships that matter-both to the people involved and to the bottom line. Packed with fascinating results from first-of-its-kind research, this road map through today's workplace of changing demographics, diversity, and difference offers a multitude of tools and advice for building trust, creating a respectful environment, being sensitive to others, setting the right tone, and developing the kinds of relationships that result in lower turnover, higher productivity, and greater employee satisfaction.
What People Want reveals the truth about what it takes to build employee-manager relationships that matter-both to the people involved and to the bottom line. Packed with fascinating results from first-of-its-kind research, this road map through today's workplace of changing demographics, diversity, and difference offers a multitude of tools and advice for building trust, creating a respectful environment, being sensitive to others, setting the right tone, and developing the kinds of relationships that result in lower turnover, higher productivity, and greater employee satisfaction.