The Crimson Shaw. Lawrence and Keane, #2

Par : Elyse Lortz
Offrir maintenant
Ou planifier dans votre panier
Disponible dans votre compte client Decitre ou Furet du Nord dès validation de votre commande. Le format ePub est :
  • Compatible avec une lecture sur My Vivlio (smartphone, tablette, ordinateur)
  • Compatible avec une lecture sur liseuses Vivlio
  • Pour les liseuses autres que Vivlio, vous devez utiliser le logiciel Adobe Digital Edition. Non compatible avec la lecture sur les liseuses Kindle, Remarkable et Sony
Logo Vivlio, qui est-ce ?

Notre partenaire de plateforme de lecture numérique où vous retrouverez l'ensemble de vos ebooks gratuitement

Pour en savoir plus sur nos ebooks, consultez notre aide en ligne ici
C'est si simple ! Lisez votre ebook avec l'app Vivlio sur votre tablette, mobile ou ordinateur :
Google PlayApp Store
  • FormatePub
  • ISBN8201424596
  • EAN9798201424596
  • Date de parution26/07/2021
  • Protection num.pas de protection
  • Infos supplémentairesepub
  • ÉditeurJL

Résumé

The last place Joanna Lawrence wishes to spend her summer is in the United States, even if it is California.  Where the lights and glamour may tempt some, she and Professor Brendan Keane find themselves once more facing the side of society kept secure in the shadows.  Danger surrounds them constantly, and Keane's old friend, James Harrison, seems to remain in the center of it all.  The only question is, what does a high-strung theatre director have to hide?  And why is his production of Pygmalion turning into a blood-chilling fight between life and death?
The last place Joanna Lawrence wishes to spend her summer is in the United States, even if it is California.  Where the lights and glamour may tempt some, she and Professor Brendan Keane find themselves once more facing the side of society kept secure in the shadows.  Danger surrounds them constantly, and Keane's old friend, James Harrison, seems to remain in the center of it all.  The only question is, what does a high-strung theatre director have to hide?  And why is his production of Pygmalion turning into a blood-chilling fight between life and death?