Situation - Oriented Approach Selection for Sustainability Assessments

Par : Jan Bitter-Krahe
Offrir maintenant
Ou planifier dans votre panier
Disponible dans votre compte client Decitre ou Furet du Nord dès validation de votre commande. Le format PDF est :
  • Compatible avec une lecture sur My Vivlio (smartphone, tablette, ordinateur)
  • Compatible avec une lecture sur liseuses Vivlio
  • Pour les liseuses autres que Vivlio, vous devez utiliser le logiciel Adobe Digital Edition. Non compatible avec la lecture sur les liseuses Kindle, Remarkable et Sony
Logo Vivlio, qui est-ce ?

Notre partenaire de plateforme de lecture numérique où vous retrouverez l'ensemble de vos ebooks gratuitement

Pour en savoir plus sur nos ebooks, consultez notre aide en ligne ici
C'est si simple ! Lisez votre ebook avec l'app Vivlio sur votre tablette, mobile ou ordinateur :
Google PlayApp Store
  • Nombre de pages206
  • FormatPDF
  • ISBN978-3-86359-964-5
  • EAN9783863599645
  • Date de parution01/04/2021
  • Protection num.pas de protection
  • Taille21 Mo
  • Infos supplémentairespdf
  • ÉditeurApprimus Wissenschaftsver

Résumé

Sustainability assessments are important instruments for shaping sustainable development in all domains. However, not every assessment approach is fitting for every assessment situation. The fit between approaches and situations is rarely considered in the current practice of approach selection. In this thesis, a situation-oriented Multi-Criteria Decision-Making framework to support systematic selection decisions is developed and effects of selection on assessment results are investigated.
Sustainability assessments are important instruments for shaping sustainable development in all domains. However, not every assessment approach is fitting for every assessment situation. The fit between approaches and situations is rarely considered in the current practice of approach selection. In this thesis, a situation-oriented Multi-Criteria Decision-Making framework to support systematic selection decisions is developed and effects of selection on assessment results are investigated.