Nouveauté

Optimizing The Office: A Comprehensive Guide to Enhancing Workplace Efficiency and Employee Engagement and Mental Health Through Thoughtful Office Design

Par : Shana Leigh
Offrir maintenant
Ou planifier dans votre panier
Disponible dans votre compte client Decitre ou Furet du Nord dès validation de votre commande. Le format ePub est :
  • Compatible avec une lecture sur My Vivlio (smartphone, tablette, ordinateur)
  • Compatible avec une lecture sur liseuses Vivlio
  • Pour les liseuses autres que Vivlio, vous devez utiliser le logiciel Adobe Digital Edition. Non compatible avec la lecture sur les liseuses Kindle, Remarkable et Sony
Logo Vivlio, qui est-ce ?

Notre partenaire de plateforme de lecture numérique où vous retrouverez l'ensemble de vos ebooks gratuitement

Pour en savoir plus sur nos ebooks, consultez notre aide en ligne ici
C'est si simple ! Lisez votre ebook avec l'app Vivlio sur votre tablette, mobile ou ordinateur :
Google PlayApp Store
  • FormatePub
  • ISBN8232219000
  • EAN9798232219000
  • Date de parution16/11/2025
  • Protection num.pas de protection
  • Infos supplémentairesepub
  • ÉditeurHamza elmir

Résumé

Optimizing The Office: A Comprehensive Guide to Enhancing Workplace Efficiency and Employee Engagement and Mental Health Through Thoughtful Office Design explores how smart, intentional workplace design can dramatically improve productivity, well-being, and team performance. This book explains how lighting, layout, acoustics, ergonomics, and collaborative spaces influence employee focus, creativity, motivation, and mental health.
With practical recommendations for managers, business owners, and HR leaders, it offers proven strategies to create environments that support happier, healthier, and more efficient teams.
Optimizing The Office: A Comprehensive Guide to Enhancing Workplace Efficiency and Employee Engagement and Mental Health Through Thoughtful Office Design explores how smart, intentional workplace design can dramatically improve productivity, well-being, and team performance. This book explains how lighting, layout, acoustics, ergonomics, and collaborative spaces influence employee focus, creativity, motivation, and mental health.
With practical recommendations for managers, business owners, and HR leaders, it offers proven strategies to create environments that support happier, healthier, and more efficient teams.