Listening Up, Writing Down, and Looking Beyond. Interfaces of the Oral, Written, and Visual

Par : Susan Gingell, Wendy Roy
Offrir maintenant
Ou planifier dans votre panier
Disponible dans votre compte client Decitre ou Furet du Nord dès validation de votre commande. Le format ePub est :
  • Compatible avec une lecture sur My Vivlio (smartphone, tablette, ordinateur)
  • Compatible avec une lecture sur liseuses Vivlio
  • Pour les liseuses autres que Vivlio, vous devez utiliser le logiciel Adobe Digital Edition. Non compatible avec la lecture sur les liseuses Kindle, Remarkable et Sony
Logo Vivlio, qui est-ce ?

Notre partenaire de plateforme de lecture numérique où vous retrouverez l'ensemble de vos ebooks gratuitement

Pour en savoir plus sur nos ebooks, consultez notre aide en ligne ici
C'est si simple ! Lisez votre ebook avec l'app Vivlio sur votre tablette, mobile ou ordinateur :
Google PlayApp Store
  • Nombre de pages388
  • FormatePub
  • ISBN978-1-55458-393-5
  • EAN9781554583935
  • Date de parution01/08/2012
  • Protection num.Digital Watermarking
  • Taille4 Mo
  • Infos supplémentairesepub
  • ÉditeurWilfrid Laurier University Press

Résumé

Listening Up, Writing Down, and Looking Beyond is an interdisciplinary collection that gathers the work of scholars and performance practitioners who together explore questions about the oral, written, and visual. The book includes the voices of oral performance practitioners, while the scholarship of many of the academic contributors is informed by their participation in oral storytelling, whether as poets, singers, or visual artists.
Its contributions address the politics and ethics of the utterance and text: textualizing orature and orality, simulations of the oral, the poetics of performance, and reconstructions of the oral.
Listening Up, Writing Down, and Looking Beyond is an interdisciplinary collection that gathers the work of scholars and performance practitioners who together explore questions about the oral, written, and visual. The book includes the voices of oral performance practitioners, while the scholarship of many of the academic contributors is informed by their participation in oral storytelling, whether as poets, singers, or visual artists.
Its contributions address the politics and ethics of the utterance and text: textualizing orature and orality, simulations of the oral, the poetics of performance, and reconstructions of the oral.