Lernschwierigkeiten. Ursachen, Diagnostik, Intervention

Par : Andreas Gold, Marcus Hasselhorn, Wilfried Kunde, Silvia Schneider
Offrir maintenant
Ou planifier dans votre panier
Disponible dans votre compte client Decitre ou Furet du Nord dès validation de votre commande. Le format ePub est :
  • Compatible avec une lecture sur My Vivlio (smartphone, tablette, ordinateur)
  • Compatible avec une lecture sur liseuses Vivlio
  • Pour les liseuses autres que Vivlio, vous devez utiliser le logiciel Adobe Digital Edition. Non compatible avec la lecture sur les liseuses Kindle, Remarkable et Sony
Logo Vivlio, qui est-ce ?

Notre partenaire de plateforme de lecture numérique où vous retrouverez l'ensemble de vos ebooks gratuitement

Pour en savoir plus sur nos ebooks, consultez notre aide en ligne ici
C'est si simple ! Lisez votre ebook avec l'app Vivlio sur votre tablette, mobile ou ordinateur :
Google PlayApp Store
  • Nombre de pages343
  • FormatePub
  • ISBN978-3-17-032279-0
  • EAN9783170322790
  • Date de parution01/08/2018
  • Protection num.Digital Watermarking
  • Taille3 Mo
  • Infos supplémentairesepub
  • ÉditeurKohlhammer

Résumé

Not everybody learns alike - about every 10th child struggles with difficulties in reading, writing or calculation. The reasons for this and the remedy are topic of this work. Learners differ from one another. If and to what extent leaning is successful depends on the pedagogic measures undertaken bearing these differences in mind. This book gives the reasons for learning and achieving difficulties in school and introduces methods of enhancement.
A perspective of cognitive psychology is introduced looking at individual preconditions of learning, instruction and educational institutions.
Not everybody learns alike - about every 10th child struggles with difficulties in reading, writing or calculation. The reasons for this and the remedy are topic of this work. Learners differ from one another. If and to what extent leaning is successful depends on the pedagogic measures undertaken bearing these differences in mind. This book gives the reasons for learning and achieving difficulties in school and introduces methods of enhancement.
A perspective of cognitive psychology is introduced looking at individual preconditions of learning, instruction and educational institutions.
Digital lesen. Was sonst?
Andreas Gold
E-book
23,00 €
Image Placeholder
Jörg Zumbach, Andreas Gold, Cornelia Rosebrock, Renate Valtin, Rose Vogel
E-book
22,99 €