English All In

Par : Alec Templeton
Offrir maintenant
Ou planifier dans votre panier
Disponible dans votre compte client Decitre ou Furet du Nord dès validation de votre commande. Le format ePub est :
  • Compatible avec une lecture sur My Vivlio (smartphone, tablette, ordinateur)
  • Compatible avec une lecture sur liseuses Vivlio
  • Pour les liseuses autres que Vivlio, vous devez utiliser le logiciel Adobe Digital Edition. Non compatible avec la lecture sur les liseuses Kindle, Remarkable et Sony
Logo Vivlio, qui est-ce ?

Notre partenaire de plateforme de lecture numérique où vous retrouverez l'ensemble de vos ebooks gratuitement

Pour en savoir plus sur nos ebooks, consultez notre aide en ligne ici
C'est si simple ! Lisez votre ebook avec l'app Vivlio sur votre tablette, mobile ou ordinateur :
Google PlayApp Store
  • FormatePub
  • ISBN8224249671
  • EAN9798224249671
  • Date de parution19/02/2024
  • Protection num.pas de protection
  • Infos supplémentairesepub
  • ÉditeurVirtued Press

Résumé

Drawing on more than four decades of teaching, Alec's book offers EFL/ESL teachers a valuable collection of material for grades 1-4, along with helpful methodological suggestions as to how to put it into practice. His concept of how a full immersion in the sounds and structures of English in the lower school creates a fruitful basis for an increasingly conscious approach to grammar in the middle and upper school is illuminating and will provide teachers with a clearer understanding of these subtle, yet vital connections.                                                                                                                                                         Prof.
Dr. Peter Lutzker
Drawing on more than four decades of teaching, Alec's book offers EFL/ESL teachers a valuable collection of material for grades 1-4, along with helpful methodological suggestions as to how to put it into practice. His concept of how a full immersion in the sounds and structures of English in the lower school creates a fruitful basis for an increasingly conscious approach to grammar in the middle and upper school is illuminating and will provide teachers with a clearer understanding of these subtle, yet vital connections.                                                                                                                                                         Prof.
Dr. Peter Lutzker