Creative Photography. The Professional Edge

Par : Dan Lee, Adam Juniper
Offrir maintenant
Ou planifier dans votre panier
Disponible dans votre compte client Decitre ou Furet du Nord dès validation de votre commande. Le format Epub fixed layout protégé est :
  • Compatible avec une lecture sur My Vivlio (smartphone, tablette, ordinateur)
  • Compatible avec une lecture sur liseuses Vivlio
  • Pour les liseuses autres que Vivlio, vous devez utiliser le logiciel Adobe Digital Edition. Non compatible avec la lecture sur les liseuses Kindle, Remarkable et Sony
  • Non compatible avec un achat hors France métropolitaine
Logo Vivlio, qui est-ce ?

Notre partenaire de plateforme de lecture numérique où vous retrouverez l'ensemble de vos ebooks gratuitement

Pour en savoir plus sur nos ebooks, consultez notre aide en ligne ici
C'est si simple ! Lisez votre ebook avec l'app Vivlio sur votre tablette, mobile ou ordinateur :
Google PlayApp Store
  • Nombre de pages176
  • FormatEpub fixed layout
  • ISBN978-1-78157-740-0
  • EAN9781781577400
  • Date de parution24/07/2019
  • Protection num.Adobe DRM
  • Infos supplémentairesepub
  • ÉditeurIlex Press

Résumé

To earn a living these days, your photography has to rise above a lot of noise, so you need all the advantages you can get. Here, Dan M. Lee gives you back-to-back hard-hitting ideas that are proven to make every shot in your portfolio a stand-out image that grabs attention and wins new clients. Clients recognize and reward creativity. It's not enough to be competent with a camera: you need to experiment, find new perspectives, and innovate your workflow if you want to stay competitive.
Whether that's using drones for aerial viewpoints, or creating perfect 360-degree real-estate images, this book gives you the edge you need to make it as a professional photographer.
To earn a living these days, your photography has to rise above a lot of noise, so you need all the advantages you can get. Here, Dan M. Lee gives you back-to-back hard-hitting ideas that are proven to make every shot in your portfolio a stand-out image that grabs attention and wins new clients. Clients recognize and reward creativity. It's not enough to be competent with a camera: you need to experiment, find new perspectives, and innovate your workflow if you want to stay competitive.
Whether that's using drones for aerial viewpoints, or creating perfect 360-degree real-estate images, this book gives you the edge you need to make it as a professional photographer.