Breaking the Cycle of Dependency in K-12 Education: Using Cognitive Science to Guide Instruction
Par :Formats :
- Compatible avec une lecture sur My Vivlio (smartphone, tablette, ordinateur)
- Compatible avec une lecture sur liseuses Vivlio
- Pour les liseuses autres que Vivlio, vous devez utiliser le logiciel Adobe Digital Edition. Non compatible avec la lecture sur les liseuses Kindle, Remarkable et Sony
- Non compatible avec un achat hors France métropolitaine

Notre partenaire de plateforme de lecture numérique où vous retrouverez l'ensemble de vos ebooks gratuitement
- Nombre de pages312
- FormatePub
- ISBN978-1-0360-0672-3
- EAN9781036006723
- Date de parution04/03/2025
- Protection num.Adobe DRM
- Infos supplémentairesepub
- ÉditeurJohn Catt
Résumé
The second half of the book addresses how teachers can create and implement classroom practices that promote the principles of learning and convert dependent learners into independent ones. The book offers a holistic approach to teaching, focusing on classroom management and relationship building, writing and oral communication, lesson design, and assessment and feedback. It also examines how direct instruction methods can be used in conjunction with active learning strategies like project-based learning to improve student retention of knowledge and increase motivation and engagement.