Breaking the Cycle of Dependency in K-12 Education: Using Cognitive Science to Guide Instruction

Par : Derek Regensburger
Offrir maintenant
Ou planifier dans votre panier
Disponible dans votre compte client Decitre ou Furet du Nord dès validation de votre commande. Le format ePub protégé est :
  • Compatible avec une lecture sur My Vivlio (smartphone, tablette, ordinateur)
  • Compatible avec une lecture sur liseuses Vivlio
  • Pour les liseuses autres que Vivlio, vous devez utiliser le logiciel Adobe Digital Edition. Non compatible avec la lecture sur les liseuses Kindle, Remarkable et Sony
  • Non compatible avec un achat hors France métropolitaine
Logo Vivlio, qui est-ce ?

Notre partenaire de plateforme de lecture numérique où vous retrouverez l'ensemble de vos ebooks gratuitement

Pour en savoir plus sur nos ebooks, consultez notre aide en ligne ici
C'est si simple ! Lisez votre ebook avec l'app Vivlio sur votre tablette, mobile ou ordinateur :
Google PlayApp Store
  • Nombre de pages312
  • FormatePub
  • ISBN978-1-0360-0672-3
  • EAN9781036006723
  • Date de parution04/03/2025
  • Protection num.Adobe DRM
  • Infos supplémentairesepub
  • ÉditeurJohn Catt

Résumé

This book seeks to help teachers convert dependent learners into independent learners who can take control of their own learning. Part One instructs teachers on the conditions that create dependent learners, as well as the principles of human intelligence and learning. It discusses some of the myths and
This book seeks to help teachers convert dependent learners into independent learners who can take control of their own learning. Part One instructs teachers on the conditions that create dependent learners, as well as the principles of human intelligence and learning. It discusses some of the myths and controversies concerning these topics. It also analyzes the cognitive science research on how students learn and what educational practices best promote new learning.
The second half of the book addresses how teachers can create and implement classroom practices that promote the principles of learning and convert dependent learners into independent ones. The book offers a holistic approach to teaching, focusing on classroom management and relationship building, writing and oral communication, lesson design, and assessment and feedback. It also examines how direct instruction methods can be used in conjunction with active learning strategies like project-based learning to improve student retention of knowledge and increase motivation and engagement.