Marketing Fundamentals: The Persona Playbook Strategies for Targeted Marketing Success for Beginners

Par : A.Q, Asher Quest
Offrir maintenant
Ou planifier dans votre panier
Disponible dans votre compte client Decitre ou Furet du Nord dès validation de votre commande. Le format ePub est :
  • Compatible avec une lecture sur My Vivlio (smartphone, tablette, ordinateur)
  • Compatible avec une lecture sur liseuses Vivlio
  • Pour les liseuses autres que Vivlio, vous devez utiliser le logiciel Adobe Digital Edition. Non compatible avec la lecture sur les liseuses Kindle, Remarkable et Sony
Logo Vivlio, qui est-ce ?

Notre partenaire de plateforme de lecture numérique où vous retrouverez l'ensemble de vos ebooks gratuitement

Pour en savoir plus sur nos ebooks, consultez notre aide en ligne ici
C'est si simple ! Lisez votre ebook avec l'app Vivlio sur votre tablette, mobile ou ordinateur :
Google PlayApp Store
  • FormatePub
  • ISBN8230028420
  • EAN9798230028420
  • Date de parution22/12/2024
  • Protection num.pas de protection
  • Infos supplémentairesepub
  • ÉditeurIndependently Published

Résumé

The Persona Playbook: Strategies for Targeted Marketing Success for Beginners offers a comprehensive guide to understanding and leveraging customer personas for effective marketing. This book delves into the art and science of defining personas, segmenting audiences, and aligning value propositions to resonate with target groups. It combines research methods, practical tools, and real-world examples to illustrate how businesses, startups, and nonprofits can craft engaging narratives, build loyal online communities, and implement impactful social media strategies.
Covering foundational concepts like SEO, content planning, and analytics, it equips readers with the skills to adapt to dynamic market trends and achieve sustained marketing success.
The Persona Playbook: Strategies for Targeted Marketing Success for Beginners offers a comprehensive guide to understanding and leveraging customer personas for effective marketing. This book delves into the art and science of defining personas, segmenting audiences, and aligning value propositions to resonate with target groups. It combines research methods, practical tools, and real-world examples to illustrate how businesses, startups, and nonprofits can craft engaging narratives, build loyal online communities, and implement impactful social media strategies.
Covering foundational concepts like SEO, content planning, and analytics, it equips readers with the skills to adapt to dynamic market trends and achieve sustained marketing success.