Principles of Marketing - Global Edition (Broché)

17th edition

Edition en anglais

  • Pearson

  • Paru le : 27/07/2017
Note moyenne : |
Ce produit n'a pas encore été évalué. Soyez le premier !
Donnez votre avis !
For these Global Editions, the editorial team at Pearson has collaborated with educators across the world to address a wide range of subjects and requirements,... > Lire la suite
63,60 €
Neuf - Expédié sous 2 à 4 semaines
  • ou
    Livré chez vous
    entre le 3 juillet et le 17 juillet
ou
For these Global Editions, the editorial team at Pearson has collaborated with educators across the world to address a wide range of subjects and requirements, equipping students with the best possible learning tools. This Global Edition preserves the cutting-edge approach and pedagogy of the original, but also features alterations, customization, and adaptation from the North American version.
  • Date de parution : 27/07/2017
  • Editeur : Pearson
  • ISBN : 978-1-292-22017-8
  • EAN : 9781292220178
  • Format : Grand Format
  • Présentation : Broché
  • Nb. de pages : 734 pages
  • Poids : 1.575 Kg
  • Dimensions : 22,0 cm × 27,6 cm × 3,2 cm
Philip Kotler et Gary Armstrong - Principles of Marketing - Global Edition.
Principles of Marketing. Global Edition 17th edition
63,60 €
Decitre utilise des cookies pour vous offrir le meilleur service possible. En continuant votre navigation, vous en acceptez l'utilisation. En savoir plus OK