Building Brand Culture : Unlock Your Brand's Cultural Potential - E-book - ePub

Note moyenne 
Rooted in cultural environments, brands are cultural agents, continuously interacting and affecting change. The cultural dimensions of brands are clearly... Lire la suite
7,49 € E-book - ePub
Vous pouvez lire cet ebook sur les supports de lecture suivants :
Bientôt disponible
Recevez un email dès que l'ouvrage est disponible

Résumé

Rooted in cultural environments, brands are cultural agents, continuously interacting and affecting change. The cultural dimensions of brands are clearly emerging as the pillars of sustainable value creation in today's economy.

Caractéristiques

  • Date de parution
    15/05/2014
  • Editeur
    Googtime
  • ISBN
    978-2-36494-064-2
  • EAN
    9782364940642
  • Format
    ePub
  • Nb. de pages
    140 pages
  • Caractéristiques du format ePub
    • Pages
      140
    • Taille
      12 122 Ko
    • Protection num.
      Digital Watermarking

Avis libraires et clients

Avis audio

Écoutez ce qu'en disent nos libraires !

Des mêmes auteurs

Les clients ont également aimé

Derniers produits consultés