LogoLounge - Volume 1, 2,000 International Identities by Leading Designers (Relié)

Bill Gardner, Catharine Fishel

Note moyenne : | 0 avis
Ce produit n'a pas encore été évalué. Soyez le premier !
  • Rockport Publishers

  • Paru le : 15/02/2006
  • 1 million de livres à découvrir
  • Livraison à domicile à partir de 0,01 €
  • Paiement sécurisé, débit à l'expédition
20,00 €
Neuf - Expédié sous 8 à 14 jours
Livré chez vous entre le 19 décembre et le 24 décembre
ou
Votre note
Logos rank among the most important parts of a business design strategy, so it is no surprise that designers are always looking for fresh ideas. This pocket-sized edition of Rockport Publisher's best-selling LogoLounge collects all its logos in a pictorial handbook for easy reference. The original edition of LogoLounge showcased the logos, along with the stories of how they came to be. This compact version shines the spotlight on the logos alone, and omits the lengthy case histories, making it a perfect, fast-paced handbook for any logo designer to find inspiration.
  • Date de parution : 15/02/2006
  • Editeur : Rockport Publishers
  • ISBN : 1-59253-224-1
  • EAN : 9781592532247
  • Présentation : Relié
  • Nb. de pages : 356 pages
  • Poids : 0.56 Kg
  • Dimensions : 15,0 cm × 16,0 cm × 2,2 cm

Nos avis clients sur decitre.fr


Avis Trustpilot
Bill Gardner et Catharine Fishel - LogoLounge - Volume 1, 2,000 International Identities by Leading Designers.
LogoLounge. Volume 1, 2, 000 International Identities...
20,00 €
Haut de page
Decitre utilise des cookies pour vous offrir le meilleur service possible. En continuant votre navigation, vous en acceptez l'utilisation. En savoir plus OK

Ne partez pas tout de suite...

Inscription newsletter