Summary: Experiential Marketing - Bernd Schmitt

BusinessNews Publishing

Note moyenne : | 0 avis
Ce produit n'a pas encore été évalué. Soyez le premier !
  • Business Book Summaries

  • Paru le : 14/02/2013
  • Tous vos e-books sur notre application de lecture
  • Téléchargement immédiat
  • Aide au choix numérique
6,99 €
E-book - ePub
Vérifier la compatibilité avec vos supports

Decitre eBooks

Découvrez vos e-books avec notre application de lecture !

Votre note
This work offers a summary of the book "EXPERIENTIAL MARKETING: How To Get Customers To Sense, Feel, Think, Act and Relate To Your Company and Brands" by Bernd Schmitt. Customer experience expert Bernd Schmitt offers a new way to look at the goal of marketing called "experiential marketing". Traditional marketing is benefits-oriented - that is, consumers are assumed to be rational decision makers who seek to maximize the number of benefits they derive by comparing different products that offer different sets of features.
In this context, branding is used to create awareness and attention. Experiential marketing, by contrast, suggests that consumers want to be stimulated, entertained, educated and challenged by the products or services they buy. Thus, they are looking for brands that provide them with memorable experiences. The central activity of experiential marketing is to develop efficient ways to create and deliver experiences. Experiential Marketing offers a cutting-edge approach to marketing.
Written in an easy-to-read style, this insightful guide will help managers and strategists complement their tactical efforts in the marketplace.
  • Date de parution : 14/02/2013
  • Editeur : Business Book Summaries
  • ISBN : 978-2-8062-4270-9
  • EAN : 9782806242709
  • Format : E-Book multi-format
  • Nb. de pages : 10 pages
  • Caractéristiques du format ePub
    • Pages : 10
    • Taille : 1 085 Ko
    • Protection num. : Digital Watermarking

Biographie de BusinessNews Publishing

Consultant en administration systèmes et réseaux, Bernd Schmitt a une longue expérience de la mise en place et de l'administration de serveurs sous Linux chez des fournisseurs d'accès Internet ou dans le cadre d'intranets d'entreprise.

Nos avis clients sur decitre.fr


Avis Trustpilot

Summary: Experiential Marketing - Bernd Schmitt est également présent dans les rayons

BusinessNews Publishing - Summary: Experiential Marketing - Bernd Schmitt.
Summary: Experiential Marketing - Bernd Schmitt
6,99 €
Haut de page
Decitre utilise des cookies pour vous offrir le meilleur service possible. En continuant votre navigation, vous en acceptez l'utilisation. En savoir plus OK

Ne partez pas tout de suite...

Inscription newsletter