Summary: Don't Think Pink - Lisa Johnson and Andrea Learned

BusinessNews Publishing

Note moyenne : | 0 avis
Ce produit n'a pas encore été évalué. Soyez le premier !
  • Business Book Summaries

  • Paru le : 14/02/2013
  • Tous vos e-books sur notre application de lecture
  • Téléchargement immédiat
  • Aide au choix numérique
6,99 €
E-book - ePub
Vérifier la compatibilité avec vos supports

Decitre eBooks

Découvrez vos e-books avec notre application de lecture !

Votre note
This ebook offers a summary of the book "DON'T THINK PINK: What really makes women buy and how to increase your share of this market by Lisa Johnson and Andrea Learned" Despite the fact that women make or influence more than 80-percent of all consumer purchase decisions, very few corporations purposefully attempt to tap into this vast market. To make matters worse, those that do attempt to target the buying power of women often end up doing something ineffective, stereotyped or superficial - like offering their product in pink or pastel colors to make it more appealing to women.
  • Date de parution : 14/02/2013
  • Editeur : Business Book Summaries
  • ISBN : 978-2-8062-3977-8
  • EAN : 9782806239778
  • Format : ePub
  • Nb. de pages : 10 pages
  • Caractéristiques du format ePub
    • Pages : 10
    • Taille : 983 Ko
    • Protection num. : Digital Watermarking

Nos avis clients sur decitre.fr


Avis Trustpilot

Summary: Don't Think Pink - Lisa Johnson and Andrea Learned est également présent dans les rayons

BusinessNews Publishing - Summary: Don't Think Pink - Lisa Johnson and Andrea Learned.
Summary: Don't Think Pink - Lisa Johnson and...
6,99 €
Haut de page
Decitre utilise des cookies pour vous offrir le meilleur service possible. En continuant votre navigation, vous en acceptez l'utilisation. En savoir plus OK

Ne partez pas tout de suite...

Inscription newsletter