Diplomacy and Strategy

Berlusconi - and the Power of Television : 2008-11

Gianni Carta

Note moyenne : | 0 avis
Ce produit n'a pas encore été évalué. Soyez le premier !
  • Editions L'Harmattan

  • Paru le : 01/04/2016
  • Tous vos e-books sur notre application de lecture
  • Téléchargement immédiat
  • Aide au choix numérique
27,99 €
E-book - PDF
Vérifier la compatibilité avec vos supports

Decitre eBooks

Découvrez vos e-books avec notre application de lecture !

Votre note
Power and media are closely linked in any ideological political system, but Italy under three-term premier Silvio Berlusconi is a case apart. A businessman-turned-politician and owner of a vast media empire, Berlusconi became Italy's longest-serving post-war prime minister through his proficient use of television. This book examines how Berlusconi built his empire and used the media to achieve and retain political success in a milieu where allegations of corruption, bribery and links to the Mafia were constant features, and amid his own sexual scandals.
Finally, the author wonders if Berlusconi's media-driven political power is a ?model? that could be replicated in other countries.
  • Date de parution : 01/04/2016
  • Editeur : Editions L'Harmattan
  • ISBN : 978-2-14-000629-6
  • EAN : 9782140006296
  • Format : PDF
  • Nb. de pages : 346 pages
  • Caractéristiques du format PDF
    • Pages : 346
    • Protection num. : Digital Watermarking
    • Imprimable : Autorisé
    • Copier coller : Autorisé

Nos avis clients sur decitre.fr


Avis Trustpilot

Diplomacy and Strategy est également présent dans les rayons

Gianni Carta - Diplomacy and Strategy  : Berlusconi - and the Power of Television : 2008-11.
Diplomacy and Strategy Berlusconi. and the Power...
27,99 €
Haut de page
Decitre utilise des cookies pour vous offrir le meilleur service possible. En continuant votre navigation, vous en acceptez l'utilisation. En savoir plus OK

Ne partez pas tout de suite...

Inscription newsletter